Bezorging

1Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling heb ontvangen?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, en deze is verwerkt, ontvang je een mail van de pakket bezorger met de track & trace code. Zo kan je je bestelling volgen.

Je ontvangt je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen, tenzij anders wordt aangegeven.
2Redenen waarom een verzending een dag langer duurt
In verband met drukte op de werkplaats, kan het voorkomen dat bestellingen 1 werkdag later geleverd worden.
3Wat zijn de verzendkosten per pakket?
De verzending van je bestelling is gratis. Je dient geen verzendkosten te betalen.
4Hoe volg ik mijn bestelling?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst en de betaling is afgerond, ontvang je een bevestiging per mail. Zodra je bestelling onderweg is ontvang je een e-mail van de pakket bezorger met de track & trace code.Zo kan je de bestelling volgen.
5Wanneer krijg ik het geld terug van mijn retour?
Zodra wij het product hebben ontvangen en verwerkt, sturen wij een mail ter bevestiging van ontvangst.

Wij sturen uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroeping het betaalde bedrag terug.

Wij mogen wachten tot terug betalen, totdat wij het product hebben ontvangen.
6Hoe pak ik mijn retour product in?
Retouren dienen in een gesloten doos te worden aangeleverd, met voorkeur naar de originele verpakking.
7Wij maken gebruik van de volgende betaalmogelijkheden.
* iDeal
* paypal
* visa
* mastercard
8Zijn mijn betalingen veilig?
Onze website is volledig afgeschermd zodat wij de beste privacy. kunnen bieden. Wanneer je een betaling wilt doen via onze website, word je doorgestuurd naar de officiële betaalpagina van onze partners.
9Contact?
Staat je vraag er niet tussen? Geen probleem! Je kan ons alsnog bereiken via de onderstaande methoden. Wij zullen je zo spoedig mogelijk te woord komen te staan.

*Bel ONS:
Je kan ons bereiken op tel: .....
*Mail ons
mail: info@

Info KvK 86757822
BTW NL004314832B50

Garanties

1Is het mogelijk om een artikel of bestelling te retourneren?
De consument heeft na levering een zichttermijn van 30 dagen en kan een bestelling zonder opgaaf van reden gratis retourneren, wanneer het product niet is gebruikt of beschadigd geraakt door persoonlijk gebruik.

Je dient het product in de originele verpakking en in goede staat te retourneren.
2Wat gebeurt er met defecte of foutieve leveringen?
Allereerst ontvangen wij graag binnen 48 uur een afbeelding of video ter bewijs. Op basis hiervan besluiten wij of wij het artikel (gedeeltelijk) vergoeden, vervangen of соmpenseren.
3Wat zijn mijn garantie voorwaarden?
De wettelijke garantie betekent dat je altijd recht hebt op een goed product. Mocht je een defect of foutief product ontvangen, ontvangen wij graag en afbeelding of video. Op basis hiervan wordt besloten of het product (gedeeltelijk) vergoedt, vervangen of gecompenseerd wordt.
4Ik heb een klacht over mijn bestelling wat nu?
Mocht je een klacht hebben kan je deze mailen naar.... Wij reageren binnen 48 uur.
5Hoe werkt Retourneren?
Let op!. Niet op eigen initiatief retourneren Altijd eerst het retour aanmelden. -Wij verzoeken je het product in de originele verpakking en in de oorspronkelijke staat (zonder beschadigingen door persoonlijk gebruik) samen met de factuur of pakbon retour te sturen.

-Voeg de factuur in de doos

-Retouren dienen in een gesloten doos te worden aangeleverd.

-Stuur het product Retour naar:
Dutchiez
Antwoordnummer 317
2040 VB Zandvoort.

- Breng vervolgens je retourzending naar een PostNL punt bij jou in de buurt. Daar krijg je een verzendbewijs.
- Bewaar dit goed! Voor het geval het pakket onderweg kwijt raakt, dan kan het getraceed worden.

Retour

1Hoe pak ik mijn retour product in?
Retouren dienen in een gesloten doos te worden aangeleverd, met voorkeur naar de orginele verpakking.

Betalingen

1Wij maken gebruik van de volgende betaalmogelijkheden
* iDeal
* paypal
* visa
* mastercard
2Zijn mijn betalingen veilig?
Onze website is volledig afgeschermd zodat wij de beste privacy. kunnen bieden. Wanneer je een betaling wilt doen via onze website, word je doorgestuurd naar de officiële betaalpagina van onze partners.
3Contact?
Staat je vraag er niet tussen? Geen probleem! Je kan ons alsnog bereiken via de onderstaande methoden. Wij zullen je zo spoedig mogelijk te woord komen te staan.

*Bel ONS:
Je kan ons bereiken op
tel: .....
*Mail ons
mail: info@

Info KvK 86757822
BTW NL004314832B50
4Hoe werkt volumekorting?
Volumekorting geldt bij een aankoop van 2 of meer exemplaren van hetzelfde formaat. Je hebt hierbij de keuze uit verschillende kleuren. De korting kan oplopen tot wel 25%.

De volumekorting werkt als volgt:
• Bij 2 exemplaren ontvang je 5% korting.
• Bij 3 exemplaren ontvang je 10% korting.
• Bij 4 exemplaren ontvang je 15% korting.
• Bij 5 exemplaren otvang je 20% korting.
• Bij 6 exemplaren en meer ontvang je 25% korting, per product.

Verrekening van de volumekorting gebeurt automatisch achteraf. Dat wil zeggen, nadat je in onze shop je bestelling hebt geplaatst, kun je deze terugzien in je winkelwagen, voordat je de bestelling afrekent.

N.B. Volumekorting kan niet worden gecombineerd met andere kortingsacties.